Pentru Personalizat Rochie, vă rugăm să completați modelul de mai jos
și ne oferă, atunci când plasați comanda.
Detalii despre dimensiunea nevoie, după cum urmează:
_________________________inci/cm
Full Bust:
_________________________inci/cm
Talie:
_________________________inci/cm
Solduri:
_________________________inci/cm
Gol de la etaj(cu toc):
_________________________inci/cm
Umăr la umăr:
_________________________inci/cm
Înălțime(cu toc):
_________________________inci/cm
Umăr la umăr:
_________________________inci/cm
Biceps:
_________________________inci/cm
Lungime maneca:
_________________________inci/cm
Culoare:
#
Spate:
Fermoar sau Dantelă sus ?(Dantelă-up recomanda)
Vom accepta o varietate de metode de plată.
• Carduri De Credit
• Western Union
• Transfer Bancar
• QIWI
• WebMoney
• Boleto
Metode De Transport
Costul
Timp Estimat De Livrare
EMS
Mai ieftin
Aproximativ 15 zile lucratoare de la expediere
TNT
Mijloc
De aproximativ 5 zile lucrătoare de la expediere
DHL
Mai mare
De aproximativ 3-4 zile lucratoare de la expediere
UP
Cea mai mare
De aproximativ 2-3 zile lucratoare de la expediere
Satisfactia dumneavoastra este de cea mai mare importanță pentru noi.La sosirea pachetului, vă încurajăm să
verificați și asigurați-vă că rochia sau îmbrăcăminte a fost făcut la dimensiuni standard sau personalizate măsurători
care ați specificat-o.Încercați pe rochia ta sau haine cât mai curând posibil, fără a scoate tag-uri, modificarea, sau masina de spalat
rochia.Dacă sunteți returnarea sau schimbul de rochii, haine sau accesorii, vă rugăm să asigurați-vă că acestea sunt în lor
starea inițială - nepurtate, nespălate, nealterată, nevătămată, curată, fără scame și păr și, cu etichetele intacte și atașat.
1: Defecte, Deteriorate sau Misshipped Elemente
Defecte, deteriorate sau expediate greșit elemente sunt eligibil pentru o rambursare completă.Atunci când solicită rambursarea dvs., vă rugăm să fie gata să
oferim Servicii pentru Clienți cu fotografii care arată în mod clar o problemă cu elementele.Dacă credeți că elementele au fost
deteriorat în timpul transportului, Client Service va avea nevoie de fotografii, care prezintă ambalaje deteriorate, precum
"Dovada de Daune" documentația de livrare operator de transport, în scopul de a procesa rambursarea.
2: Dimensionarea sau Montarea Probleme
Ca toate rochiile și hainele cusute manual și personalizate, terminat rochia poate varia
de aproximativ o
(1) cm în orice direcție a specificat măsurători.Pentru a se asigura că elementul dvs. va potrivi perfect,
croitori noastre au creat toate rochiile noastre cu material adițional, în cusături, pentru a permite modificări minore dimensiunea
fi făcut cu ușurință.
3: Elementul nu este dimensiunea care ai comandat
Ar trebui să-ți element dimensiune diferă de specificațiile de comanda de mai mult de un centimetru, vă încurajăm să găsească un local
croitor pentru a face ajustări, și noi vă vom rambursa 100% din prețul produsului
în croitorie costurile.Dacă alegeți această opțiune, vă rugăm amintiți-vă pentru a solicita o confirmare de primire de la croitor
ca o copie a acesteia trebuie să fie furnizată atunci când solicită rambursarea.
4: elementul este dimensiunea care ai comandat dar nu se potrivesc
Rochii sau haine care nu se potrivesc în mod corespunzător, dar se potrivesc caietul de sarcini-ai comandat, nu pot fi returnate sau schimbate.
Ca rochiile noastre și de îmbrăcăminte se face cu material adițional, în cusături, puteți face ajustări minore la un croitor local,
pe propriul cost.
Vă rugăm să rețineți: dacă specificațiile dumneavoastră diferă prea mult de la final de dimensionare cerere, redimensionarea, nu poate fi posibil.
5: Culoare Nepotrivire
Setările de ecran de computer poate modifica culoarea de imagini afișate pe Jaedenbridal.cn.Ușoară culoare nepotriviri
între culoarea de element și culoarea afișată pe ecran nu înseamnă că elementul este defect sau expediate greșit.
Cu toate acestea, dacă sunteți siguri că ați primit elementul într-o culoare greșită, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți pentru a vedea
dacă o întoarcere sau de restituire este posibil
6: Procesul De Returnare
1)
Contactați Serviciul Nostru pentru Clienți în termen de 7 zile de când ți-a dat ordin Dacă există probleme menționate mai sus.
Include o descriere și fotografii documentare motivul pentru retur.Se întoarce nu vor fi acceptate fără
aprobării prealabile de la Client Service.
2)
Odată ce Serviciul Clienți a aprobat cererea dvs., vă rugăm să trimiteți elementul și completat Formularul de Returnare a Produsului înapoi
să ne cât mai curând posibil.
3)
După ce a primit de la instituția noastră, întoarcerea ta va fi procesată în 3 până la 5 zile lucrătoare.O dată întoarcerea ta este confirmat și inspectate,
vă rugăm să așteptați până la două cicluri de facturare pentru a fi creditate în contul dumneavoastră.Produsele returnate în inacceptabil condiție nu va fi
prelucrate ca restituirile și nu poate fi trimis înapoi la tine.