X8DAL-IG-LC009 pentru Server Supermicro Placa de baza, Procesor Xeon 5600/5500 Serie DDR3 SATA2 PCI-E 2.0

  • 1 009.92lei
( 0 Recenzii )
Disponibilitatea: În stoc

Tag-uri:
  • xeon skylake placa de baza, cumpara supermicro placa de baza, toyota decoratiuni 2011, caz peria x, supermicro adaptor de alimentare, wuson magazin placa de baza, g 5600 de paza, supermicro oameni jucărie, hdd sata2 7mm, intel skylake server
  • La Bord Conectori Și Antet: OthersConnectors & Antet
  • Nume De Brand: MLLSE
  • Factor De Formă: CeB, ATX
  • Tip Soclu: LGA 2011
  • Numărul De Sloturi De Memorie: 8
  • Numărul de PCIe x 8: 1
  • SATA RAID: 0
  • Funcții Speciale: Nici unul
  • LAN Onboard: 1x RJ45
  • Suport Memorie Tip: DDR3
  • Numărul de M. 2: 0
  • Numărul de PCIe x 1: 1
  • Numărul de PCIe x 16: 1
  • Max Viteza LAN: 10Mbps
  • Origine: NC(de Origine)
  • Parametru acuratețea: Unii parametri sunt dați dispăruți, auto fill
  • Certificare: Nici unul
  • Interfață De Stocare De Tip: SATA
  • Statutul de inventar: Schimbări frecvente, sugerez consultarea
  • Pachet: No
  • De Certificare A Calității: ce, Nici unul
  • Acceptă M. 2 SSD: 2242
  • Crossfire: SLI, Crossfire
  • Chipset-Ul Producătorului: Intel
  • Numărul De Model: X8DAL-IG-LC009
  • PCI - E standarde: PCI - E 3.0
  • Chipset-ul: H61
  • I/O Porturi: 1x RJ45, E-SATA, 4 x USB 2.0
  • Numărul de Porturi SATA: 2
  • Ram Maximă Capacitate: 32 GB
  • Numărul de PCIe x 4: 1
  • Data De Lansare: 2010
  • Canal de memorie: Dublu
  • Numărul de PCI: 0
  • Cu CPU: No
  • Scenariu De Utilizare: Stație de lucru
  • Canale Audio: 2.1
  • Cerere: Desktop, Stație de lucru
  • Starea Produsului: Folosit, second-hand

Sku: g35134

【Informații de Contact】【Magazin reguli】【Compania prezentare generală Prezentată mai jos imaginea produsului.

X8DAL-IG-LC009 pentru Server Supermicro Placa de baza, procesor Xeon 5600/5500 serie DDR3 SATA2 PCI-E 2.0

Prezentarea Generală A Companiei

【E-mail : [email protected]

Ore de lucru: 【Beijing timp】 ora 08:00--ora 18:00【cu Excepția sărbătorilor】

Din 2011, ea a fost concentrându-se pe hardware-ul pentru mai mult de zece ani.Guangzhou sediul.Tianjin branch.Guangzhou depozit radiază sudul Chinei.Tianjin depozit radiază de nord a Chinei.

Magazin De Reguli

(1) "CAIETUL de sarcini" parametru este umplut parțial de către sistem, deoarece sistemul nu are date exacte.Prin urmare, există inexactități.În cazul în care clientul nu poate judeca corect produsul, vă rugăm să contactați serviciul clienți.(2) "stocurilor de PRODUSE" avem furnizori din amonte, echipele de cumpărare; în același timp, avem în aval angrosiști.Magazinul on-line este de a crește canalele de vânzări ale întreprinderii.Prin urmare, produsul nostru inventar și prețurile se pot schimba.Din cauza numărului mare de produse, ar putea fi prea târziu pentru a actualiza.Noi bun venit clienții să ia inițiativa de a comunica cu serviciul nostru pentru clienți.(3) "RMHUNTIC și MLLSE" este compania noastră marci.Potrivit export a Chinei cerințe, toate elementele-am trimis vor fi acoperite cu RMHUNTIC sau MLLSE eticheta.(4) "PRODUS PCITURES" include imagini standard furnizate de către furnizor și niște poze în natură.Imaginea este doar pentru client pentru a identifica utilizarea produsului, și nu înseamnă că produsul primit de client trebuie să fie exact la fel ca produsul din fotografie.Acest lucru ar trebui să fie de bun simț, și nu vom explica prea mult. (5) "BRAND NOU ȘI de FOLOSIT" cele Mai multe dintre produsele noastre sunt dezasamblate sau produse second-hand.Există, de asemenea, câteva noi produse de marcă.Chiar și produsele utilizate sunt diferite, unele sunt 90% noi, iar unele sunt 80% noi.Dacă aveți orice nevoi, în acest sens, vă rugăm să contactați serviciul clienți.(6) "ELEMENT STARE: FOLOSIT", nu-l măsoare de noi standarde.Nu poate fi zgârieturi pe suprafața produsului, dar aceasta nu afectează utilizarea de către dumneavoastră.Vom încerca noastre cele mai bune pentru a oferi o mai bună.(7) "LOGISTICA" termenii de Livrare este FOB Shenzhen, noi nu poartă nici o cauza tarifelor de către țara de destinație.Putem urmări cererea ta de a scrie preț scăzut și declară valoarea în Vamă, dar pentru probleme cauzate de valoare mică declarație, nu trebuie Să ia nici o responsabilitate, pentru că acțiunea a fost luată în conformitate cu cererea dumneavoastră.(8) "livrare ESTIMAT pe" este doar pentru referință, vă rugăm să consultați timp de livrare de pe Guar.ro.(9) "PACHET" Vom alege parcela puternic (nu ambalajul original, care nu a suferit drum lung de transport).(10) "SEMN" vă Rugăm să verificați coletul înainte de a semna.Vă rugăm să refuze să semneze, dacă nu sunteți mulțumit cu element (cum ar fi marca, aspectul, deteriorarea și așa mai departe).Odată ce ai semnat coletul asta înseamnă că sunteți de acord pe elementul de starea lui.Dacă se constată deteriorări, după primirea de bunuri, vă rugăm să furnizați o dovadă completă de daune emise de despachetat video si logistica companiei.Dacă nu poți oferi dovada de daune, nu va fi capabil de a obține despăgubiri .(11) "UTILIZAREA PRODUSULUI", Fără permisiunea noastră, vă rugăm să nu montați sau demontați produsul.Odată montați sau demontați-l, sau de garanție eticheta este deteriorat, nu ne oferă nici o garanție sau de restituire.(12) "TEST" Avem un profesionist de cumpărare echipa.Unele produse sunt testate pe site-ul atunci când acestea sunt achiziționate, deci nu poate fi o șansă pentru fiecare produs pentru a fi testat individual și fotografiate în detaliu.Vom face fotografii de fiecare produs care este pe cale de a fi transportate și păstrați-l ca dovezi.Dacă este necesar sau condiționată, vom testa și de a lua fotografii.(13) "GARANȚIE" Nostru, perioada de garanție este, în general, o jumătate de an, perioada de garantie a produsului este gratuit, dar clientul este obligat să suporte tur-retur de marfă pentru produs.(14) "NICI un MOTIV SĂ se ÎNTOARCĂ", magazinul nostru nu se accepta retururi și restituiri pentru nerezonabile motive.Există doar un singur motiv valabil: există o problemă cu funcția de produs, dar clientul trebuie să trimită suficiente și profesionale dovezi.(15) "DISPUTA" Pentru orice motiv, nu vom accepta o rambursare completă, dar în același timp nu a returna bunurile.Clienții trebuie să suporte costul aferent returnării bunurilor.În același timp, produsul returnat trebuie să fie aceeași ca atunci când am trimis-o la client.Dacă vom găsi că nu există daune cauzate de către client la primirea bunurilor, clientul ar trebui să poarte o anumită responsabilitate.

Adauga un comentariu

Rating: